Banner til adventure race

Traditionen tro vil der lørdag til elevmødet blive afholdt to super fede adventureraces, som dette år er arrangeret af fire tb’ere fra det nuværende ophold. For at holde os til traditionerne vil der igen i år være mulighed for at deltage i et race i kategorien “light”, eller til de lidt mere hardcore racers er der “master”.

En lille teaser til dette års races:

Adventurerace Light:

Kommer du til elevmødet i weekenden, og har du lyst at bruge en lørdag formiddag på fis og ballade? Så meld dig og dine kammerater på AdventureRace Light, som er sprængfyldt med sjove opgaver og problemstillinger. Racet kommer til at foregå fra 09.30 – 11.30 lørdag formiddag og holdene, der deltager, er på 3 personer – selvfølgelig mix. Så tag dine årgangsvenner eller andre søde IHS-venner under armen og skriv jer på listen fredag aften. Det bliver maks chill. Kom og hyg, kom og byg, hyp hyp.

Adventurerace Master:

Har IHS også gjort dig til en ultra hardcore racer? Har du bare ventet i spænding det sidste år på lige præcis dette race? Og er du i dit livs form og klar på godt to timers intensiv tons? Så er dette års adventurerace master lige noget for dig! Der vil kun kunne køres i MIX, og holdene skal bestå af 3 personer. Derudover er kravene ganske enkle; 1 cykel pr. hold, 1 par rulleskøjter pr. hold (+beskyttelse), 3 kæmpe ja-hatte og en masse fed energi. Der vil selvfølgelig være mulighed for at låne skolens cykler og rulleskøjter, hvilket betyder at der i master rækken max kan være 20 hold efter først-til-mølle. Så er du klar på at give den fuld gas lørdag formiddag med en masse seje IHS-venner, så find dit vildeste racegir frem og meld dit hold til på fredag til elevmødet.

Vi glæder os helt vildt til en vanvittig fed weekend med jer alle!
Mvh IHS’ racearrangører