bvOdense14

Tag tre lækre indendørs beachvolleybaner og mix dem med tredive spændstige, løbestærke IHS’ere, hvoraf de fleste ankommer til tiden. Rør rundt til du ser sveden pible frem. Tilsæt loungestemning, høj musik og juleknas ad libitum og hold det hele i kog i tre timer. Efterfølgende tager du et hurtigt bad med din bedste IHS-ven/veninde i en lille to-mands-brusekabine, hvorefter pizza, æbleskiver og lystig snak placeres i et fællesrum, hvor IHS-årgange mødes på kryds og tværs i en pærevælling af lun lækkerhed.

Sådan lød opskriften da Elevforeningen havde arrangeret julebeachvolley i Odense den 14. december. IHS-folket var kommet fra nær og fjern og lokalerne i OBVK, der huser de indendørs beachvolleybaner satte rammerne for en forrygende søndag, hvor tømmermænd eller eksamensstress kunne spadsere ad Hundested til, mens boldene blev servet afsted blandt nye som gamle IHS’ere. Fyn var skam vældig fin denne vinterdag og så blev den velkendte IHS-sangtradition endda også holdt i hævd, da to deltagere var så heldige at have fødselsdag og derfor fik en tur på stolen!

Tak til arrangører, deltagere, sponsorer, familie og venner for opbakning til denne skønne årlige IHS-begivenhed. Vi ses til næste Odense-arrangement!