I Aarhus d. 28 februar vil der blive afholdt det hidtil største kreds arrangement til dags dato! Der bliver budt op til en helt udsolgt fest for 238 glade tidligere IHS’er. Repræsentanterne i Vest glæder sig helt vildt til denne dag!

Der vil blive fest og aktiviteter, som vil være totalt overladt til folks egen skæbne, hvilket er årets tema.

Praktiske oplysninger om dagen er følgende:

Hele dagen starter:
kl.13.00 på Åbyvej 80, 8230 Aarhus, hvor skæbehjulet vil bestemme dine valg og vejen i livet.
– Medbring tøj til let fysisk udfoldelse og skiftetøj til om aftenen, samt badeartikler.
– Der vil være lidt at spise undervejes, men spis stor frokost før i ankommer.

kl.16.00 vil der være mulighed for bad, inden du skal være klar til flere udfordringer.

kl.17.00 åbner dørene og baren i skæbnes hus (Folkedansernes hus).
Der vil være bar hele aftenen med mulighed for køb af drikkelse, derfor medbring ikke jeres eget, men køb i den yderst billig og studievenlige bar.

kl.18.30 vil der måske/måske ikke blive serveret mad.

Og resten af aftenen, ja den vil være i din skæbnes hænder…

Her kommer lige en masse praktisk information, så læs grundigt:

Allergier/vegetarer:
Er der nogen blandt jer der har allergier/vegetarer i forhold til mad, bedes i sende en besked til Anders Riis Andersen senest søndag 22/2.

Udklædning:
Medbring det tøj/rekvisitter du har tænkt dig at brug til udklædning i en pose, som du aflevere ved indgangen til skæbnens hus. Du vil herefter overlade din skæbne til resten af festens deltagere og udvælge en ny pose fra bunken af poser, hvori din udklædning for aftenen befinder sig. Hermed overlader du din udklædning til en anden og vil derfor muligvis ikke få den igen, altså medbring derfor ikke dit ynglings tøj, men noget du gerne må miste.

Penge:
Husk af medbringe kontanter, gerne mønter, til baren. Og skulle du ikke være medlem af elevforeningen, så også 130 kr. til betaling af dette.