Generalforsamling 2020

Kære medlem af Idrætshøjskolens Elevforening, Sønderborg,
Den 29. august 2020 løber Generalforsamlingen af stablen. Som beskrevet tidligere, så er dette års Generalforsamling noget anderledes end den plejer at være, og derfor er der også lidt flere detaljer at have i mente.

TIDRUM

LOKATION
Dalumhallerne, Mejerivej 1, 5260 Odense

TIDSPLAN
Kl. 11:45 Elevforeningen servere en lille frokost i form af en sandwich og en vand.
Kl. 12:15 Generalforsamlingen starter

– Valg af dirigent, referent, og stemmetællere
– Formandens beretning.
– Regnskab og budget.
– Fastsættelse af medlemsbidrag.
– Indkomne forslag. a. Vedtægtsændring
– Valg af bestyrelsesmedlemmer:
Der holdes en kort pause, hvor der serveres kaffe og kage
– Eventuelt

Kl. 14:30 Generalforsamlingen afsluttes med en sang,

MEDBRING

• Kuglepen
  • Højskolesangbogen
  • Telefon eller tablet

VÆR OPMÆRKSOM PÅ
At der denne dag, lørdag d. 29. august 2020 finder to IHS Elevforenings arrangementer sted. Den ene er vores forenings Generalforsamling, den anden er Odenses årlige Beachvolly-turnering og samvær.

TILMELDING
Det er ikke en nødvendighed at deltage i det ene, for at deltage i det andet. Man tilmelder sig enkeltvis til arrangementerne.

Generalforsamlingen tilmelder man sig ved at trykke ’deltager’ på Facebook-begivenheden her, eller ved at skrive en mail til amaliegrama@gmail.com

Beachvolley-arrangementet tilmelder man sig via dette billetlink, og finder mere info her.

HVAD ER GENERALFORSAMLINGEN
Generalforsamlingen er Elevforeningens højeste myndighed. Det er her alle foreningens medlemmer har mulighed for at mødes og få en beretning om foreningen. Her gennemgås og godkendes regnskab og budget og medlemsbidrag fastsættes. Derudover er det også her hvor bestyrelsesmedlemmerne vælges.

Det er et par både informative og hyggelige timer, hvor der i forlængelse af Generalforsamlingen også altid findes tid til at synge et par sange og drikke en kop kaffe og en sodavand.

HVAD ER BEACHVOLLEY-ARRANGEMENTET
Til Beachvolley-dag og aften er Odenses årlige arrangement. I år finder den sted efter Generalforsamlingen, hvor vi fælles varmer op til Beachvolleyturneringen, som vil køre løbende og flydende. Der vil også være mulighed for at spille nogle hyggekampe eller tage et spil havespil. Efter turneringen er slut og vi er godt sandet til rykker vi ind i vores telt, hvor der vil være aftensmad og bar.