Medlemskab til Idrætshøjskolen i Sønderborg’s Elevforening

Følg disse trin for at melde dig ind foreningen: 1. Opret dig i Conventus, som er vores system til medlemshåndtering. Det gør du nedenfor via knappen “TILMELD”. Det er vigtigt, at du angiver den årgang, som du har gået på. Hvis du har gået på flere årgange skal du angive det første ophold, som du gik på.

2. Efter du har oprettet dig i Conventus vælger du selv, om du vil tilmelde dig automatisk fornyelse årligt og betale dit kontingent derigennem, eller gøre det manuelt. Vi opfordrer til at vælge den automatiske fornyelse, da den er med til at lette vores administrative arbejde i forbindelse med medlemshåndtering. Den automatiske fornyelse af kontingent kan altid frameldes igen, og her tilgår du vores handelsbetingelser for abonnementet og her kan du se hvordan det afmeldes igen.

Er du bosat i udlandet og ønsker medlemskab af Elevforeningen? Send en mail (ihselev@outlook.dk) med dit fulde navn, adresse samt din årgang på IHS, og så er vi mere end behjælpelige med at tilføje vi dig manuelt i Conventus.

Årskontingent (automatiske fornyelse)
Pris: 130,- DKK