Forbedring af vores medlemshåndtering

Igennem efteråret har vi arbejdet på en ny og bedre måde at lave medlemshåndtering på. Dette har resulteret i en stor oprydning af vores setup i Conventus, hvilket blandt andet betyder, at oprettelse af en profil og betaling af kontingent er blevet adskilt. Derudover har vi i samarbejde med Conventus fået opsat en mere korrekt og optimal måde at trække kontingent automatisk på.

På overfladen er ændringerne måske ikke så tydelige for jer, men den nye medlemshåndtering letter det administrative arbejde for os betydeligt.

Hvis du på nuværende tidspunkt har dit kort tilmeldt i Conventus, vil der IKKE blive trukket kontingent for 2024 automatisk, før du tilmelder dig vores nye automatiske fornyelse her. Dette gør sig dog ikke gældende for medlemmer for E23, da I allerede er blevet koblet op på vores nye setup ved jeres indmeldelse. Der er ingen ændringer, hvis du normalvis betaler kontingent manuelt en gang om året, og det kan gøres her.

Som altid kan I finde vejledninger her, hvis der skulle opstå spørgsmål til betalingen af kontingent.